MALL! ŞOC! NiEPoVERIŞ! - pamflet

Ni duşim noi la mol, fantancichi, lea lea lea, vseo tacoe...
Vjîc din partea stîngî s-audi Valera:
- Spoa smă-n sor cu tini?
O leacă di linişti, pîncînd înc-odată din partea stîngă, de data asta din partea lu Valera s-audi:
- Dzî daaa, dzî daaa!
Cu un glas aproapi de extaz şî răguşît.
Valera nu-s abţîni parcă o trecut o viaţî-ntreagă şî fata şe'a înc nu i-o răspuns, sîntoarşi-n partea stîngî cu ochi roşîi ca după 5 ore state-n basăin, cu un glas răguşît şî cu nas-u ridicat, şî dzîşi parcî cu blîndeţî, parcî ar trimete-o:
- Dăi fău paşi, (aişi pauzî) n-o grăghi . . .
Ş'întoarşi ochii-napoi de unde i-o luat şî amuş amuş as' promitî cî tătî viaţa nu a-s îi mai ei de acolo.
Aşteaptî Valera....
Aşteaptî....
Pin timpu ista eu mă gîndesc... cîî iaca iaca Valera nu are şi sî piardă....
Sî dzîcî e DA... Valera oricum a sî să îmbete disară...
Sî dzîcî e NU... Valera a sî facî aşelaş lucru..
Mă scarchin la nas... mă mai scarchin odatî... mă'ntorc şmăduc.

Chiroani nu alta.. Hai noroc.