In primul rînd se pune întrebarea unde s-au mai văzut ţări în care transportul public să fie privat?
Transportul public trebuie să aparţină în cazul nostru municipiului, atunci cînd pe un etinerar se obţine un profit, dar pe altul pierdere se compensează unul pe altul.
Dacă fiecare etinerar are un număr diferit de "clienţi", de ce ar trebui să majorăm preţul la toţi împreună?
În primul rînd ar trebui de studiat fiecare etinerar în parte şi de apreciat numărul mediu de clienţi după care de făcut nişte calcule, care sunt cheltuielile şi de format un preţ justificat pentru fiecare etinerar în parte. Astfel se va mai micşora puţin din corupţia şi goana după etinerarul mai profitabil. Sunt mulţi proprietari de Maxi-Taxi care au "reprezentanţi" prin primărie şi ei îşi fac foarte bine treaba, astfel că reuşesc să deţină cele mai profitabile etinerare.
Succese în negocieri, sper să luaţi în consideraţie şi acest articol.
No comments:
Post a Comment