Cărui regulament se supun maşinile din Transnistria?

Recent a fost schimbată legislaţia privind timpul de aflare a maşinilor înmatriculate peste hotare, acum se permit doar 90 de zile. Această schimbare nu aduce numai plusuri, majoritatea proprietarilor au fugit şi şi-au înmatriculat maşinile în Transnistria, cei care au maşini mai vechi de 10 ani au rămas mai departe să protesteze contra acestei legi.

Şi ce facem acum că numărul maşinilor înregistrate pe teritoriul Transnistriei creşte, iar asta creează un minus în bugetul Moldovei?

Un lucru ar fi ca Moldova să nu recunoască revizia tehnică eliberată de Transnistria, atîta timp cît nu eşti locuitor din acel teritoriu, doar nu este o instituţie acreditată de autorităţi şi toţi ar trebui să fie amendaţi. Dacă nu au viza de reşedinţă în Transnistria să li se permită să facă revizia tehnică la insituţiile acreditate de RM, la un preţ mai ridicat.

Dar cine ştie spre ce se îndreaptă autorităţile
noastre, doar recent au mai adoptat o lege prin care au scumpit devamarea maşinilor care au un motor mai mic de 2000 cm3.

Da e şi normal că un ţăran nu o să-şi permită să cumpere o maşină cu un motor mai puternic de 2.0, dar uite săracii deputaţi care se plimbă cu BMW-uri, Audi, Porsche nu mai vorbesc de fii lor . . .

Ambele legi fac ca zi de zi cetăţenii Moldovei să se îndrepte spre înregistrarea maşinilor pe teritoriul Transnistriei.
Oare scumpirea este unica ieşire din situaţie? Nu cred...

1 comment:

  1. eu am o masina mercedes A class cumparata cu 3800 euro in italia, masina e din 2002 si e in stare foarte buna, acum insa nu o pot aduce acasa....ce crezi ca o sa fac? mai ales ca am o ruda la tiraspol ...

    ReplyDelete