De ce anume strada Dacia?

Eu mă gîndeam "trebuie să scoatem panourile publicitare de pe Dacia", da de ce "vdrug" trebuie să le scoatem? şi de ce numai de pe Dacia? Dacă facem curat nu facem doar în coridor nu? facem toată casa. Acuma după ce s-au scos panourile publicitare aflăm că se repară porţiunea de stradă dintre porţile oraşului şi puţin mai departe de Aeroport, o dată cu reparaţia autorităţile ne promit şi lumină, adică vom avea o străduţă Europeană... da pentru ce toate astea? şi de ce numai aici?
Îmi aduc aminte, cum anul trecut rîdea jumate de Europă că o întreprindere din România a cîştigat un tender din municipiu să repare o porţiune de drum, tot de pe strada Dacia pînă la porţile oraşului. Adică aia au cîştigat tenderul şi tot în suma aia s-au încadrat să aducă toată tehnica aici, dar noi cu atît tehnică luăm dublu. Prostie nu alta... avem mulţi bani de cheltuit cred eu...
De obicei la reparaţia unei străzi se lucrează cîte o lună două, acum ăştia care repară porţiunea asta de drum mai au vrio 2-ă zile şi termină, lucrează de diminiaţă pînă seara de parcă îi grăbeşte cineva.
ghea Valodea zice: eee, au venit Românii şi ne-au învăţat a lucra, acuma se lucrează mai repede...

Cine ştie... poate mîine poimîine vine Merkel la noi... şi trebuie să-i arătăm că investiţiile lor au ajuns acolo unde trebuie. Mai daţi-ne PLIZZZ.

O pădure uscată, în mijloc o casă şi pînă la acea casă o cărare împrejurul căreia creşte cîte un rînd de copaci verzi. Cam aşa mi se asociază mie toată treaba asta.